میلاد صادقیان

پورتال شخصی، آموزشی و اطلاع رسانی

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

آهنگ مازیار فلاحی به نام «لعنت به من چه ساده دل سپردم»

متن آهنگ مازیار فلاحی لعنت به من

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم
دسته منو گرفتو بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

یکی بگه که ماه من کی بوده
مسبب گناه من کی بوده
سهم من از نگاه تو همین بود
عشق تو بدترین قسمت بهترین بود

تو دل بارون منو عاشقم کرد
بین زمین و آسمون ولم کرد
یکی بگه چه جوری شد که این شد
سهم تو آسمون و من زمین شدMusicdel | موزیکدل

https://musicdel.ir/single-tracks/144597/

۱۲ آبان ۰۲ ، ۰۷:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد صادقیان

خرید فالوور اینستاگرام

 

در ماه مارس، یک ویژگی برای اینستاگرام معرفی شد که در آن میتوانستیم به ویدئوها کپشن اضافه کنیم؛ اکنون ویژگی جدیدتری معرفی شده که میتوان زیرنویس هم به آنها اضافه کرد. یک اکانت بیزنسی یا تجاری در اینستاگرام به طور میانگین هر ماه 0.98 درصد فالوورهای خود را افزایش میدهد. در این مقاله سعی کردیم تا 17 راهکار موثر در افزایش تعداد فالوور را به شما معرفی کنیم. در نوشتن پاسخ افراد دقت کنید و سعی کنید که برخورد تندی نداشته باشید و انتقادپذیر باشید. همواره سعی کنید که برای تصاویر اشتراکگذاری شده خود یک شرح یا توصیف کوتاه در بخش “Caption” بنویسید تا فردی که آن را مشاهده میکند با موضوع تصویر و اتفاق رخ داده شده در آن آشنایی بهتری داشته باشد. از این گذشته، موفقیت واقعی زمانی اتفاق میافتد که شخصی نه یک بار، بلکه چندین بار از فروشگاه شما خرید کند و بنابراین، محصولات و خدمات شما را بر رقبا ترجیح دهد. به محض اینکه رویداد یا اتفاق خاصی رخ میدهد، شبکه اجتماعی اینستاگرام مملو از پستها و تصویر مرتبط با آن میشود. یکی دیگر از مزایای واقعی بودن فالوورها این است که اگر محتوای پیجتان را دوس داشته باشند، آن را به اشتراک میگذارند و دوستانشان نیز میتوانند از این طریق وارد پیج شما شوند. پس باید با ترفندهای مختلف، تعداد کامنتهای دریافتی را افزایش داده و مخصوصا تا جایی که ممکن است به آنها پاسخ دهید. با این حال، باید توجه داشت که افزایش تعداد سیو های پست شما تنها عاملی از عواملی است که به بهبود رفتار پست شما در الگوریتم اکسپلور کمک می کند. از ایموجی های محبوب و زیبا حدال امکان استفاده نمایید: ایموجی ها یا شکلک ها هم به چشم مخاطبان استراحت می دهند و هم در تحقیقات بسیاری ثابت شده که به ارتباط عاطفی بیشتر مخاطبان با مطلب شما کمک می کنند.

در صورتیکه در مورد این مطلب سوال یا مشکلی دارید کارشناسان شرکت همراه رایانه بصورت شبانه روزی پاسخگوی شما می باشند. می توانید برای ابتدا دو پست در روز در بازه های زمانی مختلف منتشر کنید و هنگامی که اکانت شما رشد کرد و فالوورهای بیشتری جذب کردید، روزی یک پست ارسال کنید. به طور کلی سعی کنید که تنوع تصاویر اشتراکگذاری شده خود در اینستاگرام را افزایش دهید. اهمیت افزایش ویو اینستاگرام رایگان. قبل از برنامه لایک بگیر هم معرفی شده ، همانطور از نامش پیداست جهت دریافت لایک رایگان است. همچنین، لایک و کامنت های روباتی و فیک رو هم شناسایی و حذف خواهد کرد. اکنون که روش های افزایش فالوور اینستاگرام را به شما توضیح دادیم، قصد داریم تا در خصوص نحوه تشخیص فالوورهای فیک صحبت کنیم. اگر گرافیست حرفهای نیستید، ولی قصد دارید بنرها و پستهای اینستاگرامتان را خودتان طراحی کنید، آموزش طراحی پست اینستاگرام را از دست ندهید. ولی شما می توانید با استفاده از مخاطب خود کسب درآمد کنید. با توجه به پست های منتشر شده سعی کنید تا کپشن جذاب و گیرایی تهیه کنید. سعی کنید که همواره محتوای حساب کاربری اینستاگرام خود را به روز کنید. برای پاک کردن فالوورهای فیک خود می توانید با مراجعه به پروفایل تان و لمس نوشته فالوورها تمام اکانت های دنبال کننده خود را مشاهده کنید و هر اکانتی که فیک است را بررسی کرده و پاک کنید. این عمل سبب میشود که افراد بیشتری در پست شما کامنت یا نظر ثبت کنند و در این بین برخی از افراد به حساب کاربری یا پروفایلتان هم مراجعه کرده و سایر تصاویر اشتراکگذاری شده از سویتان را بررسی میکنند.

این موضوع تقریبا به یک قانون در بین کاربران اینستاگرام تبدیل شده است. هنگامی که تصاویر اشتراکگذاری شده فرد خاصی را لایک کنید او از این امر مطاع میشود و این موضوع میتواند شروعی برای یک تعامل دو طرفه باشد. بنابراین به این موضوع توجه داشته باشید و سعی کنید که پستهای اینستاگرام خود را در زمانبندیهای مناسبی اشتراکگذاری کنید. سعی کنید که تصاویر اشتراکگذاری شده شما اغلب تصاویر با موضوع خاص و جالب باشند که کاربران نسبت به مشاهده آن ترغیب شوند. دقت داشته باشید که ماکسیمم تعداد هشتگی که برای هر پست تصویری در اپلیکیشن اینستاگرام میتوانید تعیین کنید 30 هشتگ است. بنابراین به زمان اشتراکگذاری تصاویر خود در اینستاگرام دقت کنید. فرض کنید شما اقدام به خرید 10 هزار فالوور اینستاگرام کردید اما بعد از گذر چند روز به 9 هزار فالوور می رسید. سعی کنید که همواره تصاویر مرتبط با موضوعات روز را در حساب اینستاگرامتان آپلود کنید. سعی کنید که برای هر پست خود چند هشتگ مرتبط تهیه کنید. دقت داشته باشید که هیچگاه در تصاویر اشتراکگذاری شده از سوی خود یک فیلتر مشابه را به کار نبرید و سعی کنید که تصاویرتان از نظر موضوع، سبک، ژست، فیلتر، منظره و … کپشن پست های خود را درست و کوتاه و با اموجی مطرح کنید. اگر با شیوه انجام این عمل و دسترسی به لیست دوستان فیسبوکی خود در اپلیکیشن اینستاگرام آشنایی ندارید، میتوانید از طریق شمارههای ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آنها راهنمایی بخواهید. این کار باعث می شود دوستان آنها نیز پستی که شما منتشر کرده اید را مشاهده کنند. آیا تا به حال از روش های فوق برای افزایش تعداد فالوورهای کسب و کار خود استفاده کرده اید؟ بنابراین اگر به دنبال افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام خود هستید عمومی کردن آن بازده بهتری را به همراه خواهد داشت.

یکی از مهمترین موارد که باید قبل از خرید فالوور بدانید این است که کیفیت فالووری که قرار است آن را سفارش دهید چگونه است؟ باید در نظر داشت که تمام این گروهها عملکرد درستی نداشته و نمیتوان به آنها اعتماد کرد. حتی لازم نیست بگوییم برندهایی که در مدیریت اینستاگرام قدم های درستی برمی دارند از رقبای خود پیشی می گیرند، به کاربران بیشتری دسترسی پیدا می کنند و بازدهی موثری دریافت می کنند. میتوانید با فیلمبرداری با ریلز اینستاگرام، جذابترین ویژگی روزهای اخیر، محتوای موثری را به مخاطبان هدف خود ارائه دهید. در این بین افراد هم بیشتر هشتگهای مرتبط با موضوع مورد نظر را جستجو میکنند. خرید فالوور یکی از روشهایی محسوب میشود که در حال حاضر به شدت در بین کاربران رواج یافته است. درواقع شما باید یک زنجیر بین خودتان و کسانی که وارد صفحه شما می شوند ایجاد کنید. به عنوان مثال تصویر کنید که عکسی در حافظیه شیراز ضبط کرده و در اینستاگرام اشتراکگذاری میکنید. بعنوان مثال ارسال بیشتر از 10 پیام تکراری در زمان کوتاه می تواند پیج شما را به خطر بیاندازد. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که معمولا پیام رسان های داخلی مانند بله، خدمات زیادی همانند خدمات بانکی، پرداخت قبوض، خرید شارژ و اینترنت و … را ارائه می دهد. به نقل از سایت آموزشی برتر آموز، با گسترش روز افزون این شبکه اجتماعی در سراسر دینا، تعداد بسیار زیادی از ورزشکاران، هنرمندان و برندهای تجاری اقدام به راه اندازی پیج های خود در اینستاگرام کردند که در این بین، پیج های ورزشی از محبوبیت زیادی برخوردار شدند و در طی مدت زمان کمی توانستند فالوورهای زیادی را به دست آورند. به روز نکردن حساب کاربری و عدم فعالیت در آن و همچنین عدم توجه به پستهای سایر فالوورهای شما منجر میشود که افراد نسبت به فالو کردن حساب شما چندان تمایل و میلی نداشته باشند.

این امر سبب میشود که سایر افراد نسبت به فالو کردن حساب اینستاگرامتان وارد عمل شده و انتظار داشته باشند که شما هم آنها را فالوبک نمایید. با انجام این کار هم شانس افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرامتان افزایش پیدا میکند. ازآنجایی که فالوورهای واقعی اینستاگرام به دلخواه خودشان پیج شما را فالو میکنند، این شانس را دارید تا با تولید محتوای مفید و کاربردی آنها را به لایک و تعامل بیشتر تشویق کنید. اگر حساب کاربری اینستاگرام شما مربوط به برندینگ و بیزینس است، میتوانید برای پستهای خود هشتگهای اختصاصی را تولید کنید. متفاوت باشند. اگر تصویری که اشتراکگذاری میکنید فیلتر نشده است، حتما از هشتگ معروف “بدون فیلتر” در آن استفاده کنید. اگر چند تصویر مختلف را در دستگاه خود ضبط کرده و قصد دارید که تمام آنها را در حساب اینستاگرام خود اشتراکگذاری کنید، سعی کنید که به هیچ وجه آنها راه به یکباره در حسابتان آپلود نکنید. ولی روش آخرین که قصد دارم به آن اشاره کنم، شاید به طور مستیم برای ارتقاء فالور اینستاگرام تان نباشد، در واقع بایستی کاری نمایید که فالوورهایی را که جذب کردهاید، از دست ندهید. پرستاری یکی از مشاغلی است که علیرغم تمام دشواریهایش در ایران به آن توجه چندانی نمیشود؛ ولی جالب است بدانید که یکی از شغل های پردرآمد جهان است. ولی ایدی پسورد یه اکانت عادی با فالور کم میزنم قبول میکنه مشکل کجا میشه راهنمایی کنین؟ مطمئنا جذابیت خبرهای مرتبط با حواشی این مسابقه نهایتا تا همان شب جذابیت خاص خود را دارند و پس از آن به تدریج از جذابیت موضوع کاسته میشود.

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، استفاده از اپلیکیشنهای اختصاصی به منظور ویرایش تصاویر و نهایتا اشتراکگذاری آنها میتواند جذابیت تصاویر آپلود شده در حساب اینستاگرام شما را به شدت افزایش دهد. داشتن فالوور بیشتر مسلما فعالیت پیج و درآمد فرد را افزایش خواهد داد به همین دلیل امروزه از ربات افزایش فالوور استفاده میکنند. کاربران باید در صفحه شما فعالیت کرده و حتی در تولید محتوا کمک کنند. استوری های اینستاگرام همچنین می تواند به شما کمک کند تا در معرض دید محلی بیشتر برند خود قرار بگیرید. با استوری ها می توانید یک خاطره (چه عکس یا یک ویدیو) آپلود کنید که ظرف 24 ساعت ناپدید می شود. بنابراین همواره سعی کنید که حساب کاربری اینستاگرام خود را به روز کرده و به پستهای فالوورهای خود هم اهمیت دهید. بی رحمی اینستاگرام تبادل کالا در مارکت اینستاگرام تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام توجه در بازیابی پیج اینستاگرام ثبت لوکیشن مکانی در اینستاگرام دقت در فالوو کردن مخاطبین راه حل خریدفالوور.آی آر برای شناسایی فالوورهای جعلی روز دوم از بازیابی اکانت اینستاگرام روز سوم از بازیابی اکانت اینستا شما یک فرصت عالی برای ارتباط با جامعه دارید. چون مطمئن باشید فالوور بیشتری ممکن است از پستهای شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت نگاه به بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب می شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند. بنابراین اگر قصد خرید فالوور را دارید، حتما باید از افراد و گروههایی خرید کنید که قابل اعتماد بوده و در این زمینه سابقه خوبی دارند. البته اینستاگرام این قابلیت را ایجاد کرده که شما میتوانید با فالو کردن هشتگ های مورد نظرتان پست های مربوط به آن هشتگ ها را دنبال کنید.

۰۶ آبان ۰۲ ، ۱۷:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد صادقیان

آموزش ساخت پادکست در 10 مرحله

 


پادکست موضوع گزارش بازاریابی رسانه های جمعی در سال 2013 بود که نشان داد در حال حاضر تنها 3 درصد از بازاریابان محتوا به صورت حرفه ای پادکست تولید می کنند و 24 درصد نیز قصد دارند در آینده نزدیک این کار را انجام دهند. با پذیرش این واقعیت که امروزه پادکست های گوینده رادیو جایگاه بالایی در تولید محتوا دارند، باید یاد بگیرید که چگونه پادکست تولید کنید و از آن برای تولید محتوای خود استفاده کنید. در این مقاله به بررسی نحوه ساخت پادکست و ظرافت های تولید محتوای حرفه ای در این زمینه می پردازیم.

شخصیت های خریدار را برای ایجاد پادکست خود در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که همه نمی توانند مخاطب شما باشند. به گفته کریستوفر پین، یکی از بنیانگذاران پادکست در زمینه بازاریابی محتوا، اگر هدف اصلی شما از پادکست جذب مشتریان جدید است، باید بدانید که مخاطبان شما همه نیستند. و اگر همه را هدف قرار دهید، هیچ کس را هدف قرار نمی دهید.

ایجاد ارزش در تعادل: به احتمال زیاد، شخصی در صنعت شما قبلاً می داند که چگونه پادکست کند، بنابراین شما اولین نفر نیستید، و لازم نیست موضوع را به اصالت محدود کنید، بلکه باید مقداری ارزش به کار خود اضافه کنید. که هیچ کس دیگری خلق نکرده است. انجام دادن.

مطمئن شوید که موضوع را دوست دارید: از خود بپرسید که آیا می توانید با موضوعی که می خواهید درباره آن صحبت کنید زندگی کنید. کارشناس پادکست کلیف راونستکرافت در مورد شروع یک پادکست در مورد موضوعی که دوست ندارید. تذکرات زیادی داد. افزایش مخاطب یک تعهد بزرگ است و به همین دلیل، اگر از موقعیت و ظاهر شغل خود متنفر باشید، انجام آن تعهد بسیار دشوار خواهد بود.

ابزار تولید پادکست خود را انتخاب کنید: تعدادی ابزار رایگان و کم هزینه برای ضبط پادکست ها وجود دارد که SoundCloud یکی از محبوب ترین آنهاست. با استفاده از این پلتفرم به راحتی می توان نحوه ایجاد و انتشار پادکست را دانست. PodcastPeople یکی دیگر از عبارت‌ها و قابلیت‌های قدرتمند است که شبیه به یک وب‌سایت با شبکه اجتماعی است که به کاربران امکان شبکه‌سازی و بازاریابی در یک پلتفرم را می‌دهد. برنامه های Ardor و Audacity قابلیت ضبط و ویرایش فایل های صوتی را نیز ارائه می دهند.

پرورش صدا: صادق بودن در مورد نحوه پادکست شما مهم است. در حالی که برای یک بازاریاب محتوا تطبیق لحن صدا با محتوای نوشتاری آسان است، تأثیر آن بر مخاطبانی که به پادکست گوش می دهند مهمتر است. کن بلانچارد به عنوان خالق پادکست برای کسانی که تازه وارد پادکست می شوند. او توصیه کرد که همزمان «با گفتار، صدا و رفتار آشنا شوند».

لذت ببرید: حتی اگر یادداشت های خود را برای اولین جلسه ضبط پادکست خود آماده کرده باشید، نتیجه نهایی نباید شبیه خواندن یک متن عادی باشد. Ravenscroft توصیه می‌کند پادکست خود را با اشتیاق، شخصیت و ماموریتی برای سرگرم کردن و جذب مخاطب بسازید.

معرفی کارشناسان جدید: «درک هالپرن» استفاده از «مظنونین معمولی» را توصیه نمی کند. هنگامی که اولین قدم ها را برای یادگیری نحوه ساخت پادکست بردارید، کارشناسان برتر می توانند نقش موثری در محبوب شدن پادکست شما داشته باشند. سعی کنید از مهمانان در جایی استفاده کنید که شور و شوق، صداهای تازه و ایده های جدید را به پادکست می آورند. مردم دوست دارند به اینفلوئنسرهای دیجیتال گوش دهند، اما برای کیفیت محتوای اصلی ارزش بیشتری قائل هستند.

ویرایش دقیق: صرف نظر از محتوای شما، یک فایل صوتی با ویرایش ضعیف می تواند به سرعت به اعتبار شما آسیب برساند. یادگیری نحوه ایجاد پادکست به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای شما ممکن است برای شما هزینه زیادی داشته باشد، اما شما را به یک متخصص ویرایش صدا تبدیل می کند.

بهینه سازی موتورهای جستجو: به یاد داشته باشید، حتی اگر گوگل و iTunes در حال حاضر نمی توانند فایل های صوتی شما را مرور و فهرست کنند، این فایل ها برای موتورهای جستجو بهینه شده اند. کلمات کلیدی بالقوه را در عناوین پادکست و نام صفحات خود بگنجانید تا مطمئن شوید وب سایت شما توجه موتورهای جستجو را به خود جلب می کند. یادداشت های دقیق در مورد محتوای هر رویداد می تواند اطلاعات بیشتری را بر اساس مهارت های شما در اختیار موتورهای جستجو قرار دهد.

استفاده از Show Circuit: هنگامی که بدانید چگونه یک پادکست ایجاد کنید، واقعاً می توانید. پت فلین، یکی از مشهورترین پادکست‌های جهان، زمانی معتقد بود که اصول فروش پادکست عکاسی موفق به سه چیز نیاز دارد - چرخه نوردهی مراحل بعدی عبارتند از:

کشف شوید: بهینه سازی SEO برای موتورهای جستجو و iTunes، و ایجاد آثار هنری حرفه ای برای قابلیت اطمینان و مشاهده فوری بسیار موثر است.

در تصویر باشید: نوع محتوای صوتی را که مردم می‌خواهند بشنوند با برند اجتماعی، مشخصات بالا، محتوای مرتبط و تنوع صوتی ایجاد کنید.

تشویق اشتراک‌گذاری اجتماعی: شنوندگان اولیه را با دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی، دعوت به عمل و فرصت‌های تعامل به طرفداران مادام العمر تبدیل کنید.
 

 

10 نکته در مورد نحوه ساخت یک پادکست حرفه ای

امروزه اهمیت پادکست در برندسازی (لینک تست شخصیت برند) بر هیچکس پوشیده نیست و پادکست ها یکی از قدرتمندترین راه ها برای ساخت برند و مخاطب هستند. در اینجا 10 نکته در مورد نحوه ایجاد یک پادکست حرفه ای و جذاب وجود دارد که باعث می شود شنوندگان شما برای اطلاعات بیشتر بازگردند.

به موقعیت دهان توجه کنید!: هنگام ضبط، داشتن موقعیت صحیح دهان نسبت به میکروفون بسیار مهم است. اگر از سایت دور شوید، این به طور مستقیم در کیفیت صدا منعکس خواهد شد. سعی کنید هنگام صحبت کردن از طریق فیلتر لپ تاپ، نوک بینی یا نوک لب خود را بیرون بیاورید. البته این موارد با تمرین و زمان به دست می آید.

از نقطه قرمز دوری کنید: فرکانس صدا سبز، زرد و قرمز. برای ضبط حرفه ای صدا، بهتر است در محدوده سبز و زرد بمانید، زیرا اگر به محدوده قرمز بروید، صدا را سبز یا زرد نمی کنید. با نرم افزار صوتی موجود امروزی می توانید فرکانس صدای خود را به پارامترهای دلخواه افزایش دهید.

ثابت باشید: یکی از رایج ترین سوالات این است که "طول مدت قسمت های پادکست چقدر باید باشد؟" این در واقع یک سوال رایج برای هر پلتفرم انتشاراتی است، خواه یک کتاب، پست وبلاگ، ویدیو یا قسمت پادکست باشد. به همه این سوالات تا زمانی که طول بکشد پاسخ دهید. هیچ عدد جادویی وجود ندارد و بستگی به نوع محتوایی که می خواهید ایجاد کنید و همچنین سبک خود شما دارد. پادکست های بسیار خوبی وجود دارند که تنها سه تا پنج دقیقه طول می کشند و برخی از پادکست ها بیست دقیقه، سی دقیقه و گاهی بیش از یک ساعت هستند. شما مخاطبان خود و نوع محتوایی را که منتشر می کنید می شناسید، بنابراین هنگام تصمیم گیری برای مدت زمان ساخت پادکست، می توانید طول آن را بر اساس پاسخ مخاطبان خود تعیین کنید، فقط به یاد داشته باشید که آن را دریافت کنید. سرعت خوبی برای شما و مخاطبانتان این برای شما مفید خواهد بود که به آنها اطلاع دهید که چه انتظاری داشته باشند و چه زمانی برای دیدن نمایش شما رزرو کنند

برای معرفی خود پادکست بگیرید: قسمت اول پادکست ها مقدمه نام دارد، در این قسمت شما آزادی زیادی دارید و می توانید خود را معرفی کنید. قدرت این بخش را دست کم نگیرید و از آن استفاده کنید. کوتاه ترین مقدمه: "این برنامه بخشی از مجموعه برنامه های آموزشی مربوط به شرکت است." موسیقی قسمت افتتاحیه را فراموش نکنید، زیرا به شدت بر ذهن مخاطب تأثیر می گذارد تا با شما ادامه دهد. فقط به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از مشکلات قانونی از موسیقی هایی استفاده کنید که مالک آن نیستید.

مخاطبان خود را تا پایان پادکست درگیر کنید: آخرین بخش پادکست شما مهم است. با نادیده گرفته شدن این قسمت توسط بسیاری از بخش های صوتی، می توانید مخاطبان خود را درگیر خود نگه دارید و آنها را همراه خود نگه دارید. کافی است زمان انتشار برنامه بعدی و روش تماس خود را در این قسمت اعلام کنید.

مخاطبان خود را از طریق پادکست به وب سایت خود متصل کنید. این یک راه عالی برای جذب مخاطب است. هنگامی که در وب سایت قرار گرفتید، می توانید به راحتی سایر اطلاعات کسب و کار خود را مدیریت کنید.

به تقسیم بندی پادکست بله بگویید: اگر پادکست شما طولانی است، بهتر است آن را بخش بندی کنید زیرا به این ترتیب می توانید به سلیقه مخاطبان مختلف خود پاسخ دهید. آیا تا به حال سعی کرده اید یک برنامه تلویزیونی یا رادیویی را برای موضوع خاصی تنظیم کنید؟

از شر آشغال خلاص شوید: اینکه آشغال چیست دانش بسیار رایجی است و شما باید آن را با توجه به علایق و سلیقه مخاطبان خود پیدا کنید. حذف کنایه از پادکست باعث می شود مخاطب علاقه بیشتری به شنیدن مطالب شما داشته باشد.

اجتناب از ویرایش بیش از حد: از آنجایی که برنامه ای را ضبط کرده اید، درصد حذف و نیاز به ویرایش برنامه باید کم باشد. ویرایش بیش از حد یک پادکست می تواند محتوای غنی آن را خراب کرده و به مخاطبان آن آسیب برساند.

لذت ببرید: اگر تمام این قوانین را رعایت می کنید، باید از تولید پادکست خود لذت ببرید، اما اگر از گوش دادن بارها و بارها به آن خسته شدید، نشانه آن است که باید چیز سرگرم کننده ای را به برنامه خود اضافه کنید.

چگونه یک پادکست برای مبتدیان بسازیم

زمانی که برای مدتی وبلاگ نویسی کرده اید، ممکن است به دنبال راه های دیگری برای بیان داستان خود باشید تا ایده های خود را به اشتراک بگذارید. اگر قبلاً چندین روش را برای اشتراک‌گذاری محتوای فراتر از کلمات امتحان کرده‌اید، ممکن است یک پادکست بهترین حرکت بعدی شما باشد. اما چرا پادکست؟ خب ساده است، پادکست کردن یک روش ساده است و افراد بیشتری به جای خواندن وبلاگ ها به پادکست گوش می دهند. بررسی های اخیر نشان می دهد که 33 درصد از آمریکایی ها حداقل به یک پادکست گوش داده اند. این نشان می دهد که تعداد زیادی از مردم به محتوا در قالب پادکست گوش می دهند. حال سوال این است که راه ساخت پادکست چیست و یک مبتدی چگونه باید شروع کند؟ اگر در آموزش آنلاین تولید پادکست زهرا شیراحمدی تازه کار هستید، نگران نباشید، می توانید در 10 مرحله نحوه ساخت پادکست را یاد بگیرید و یک نمونه بسازید.

اولین قدم این است که محتوای منتشر شده خود را انتخاب کنید. قدم دوم یافتن یک میکروفون با کیفیت و حرفه ای است. خوب حالا کافی است مقدمه و معرفی پادکست را انتخاب کنید و سپس توضیحاتی در مورد این فایل صوتی بنویسید. در مرحله بعد باید خودتان و راه های یافتن مخاطب را تعریف کنید. اگر می خواهید پادکست خود را به صورت زنده پخش کنید، باید میزبان وب پادکست خاصی را پیدا کنید. فراموش نکنید که وبلاگ و سایت خود را در پادکست معرفی کنید. در مرحله بعدی باید از مخاطبان خود بخواهید که شما را بپذیرند و شریک شما شوند. همچنین استفاده از نرم افزارهای ویرایش صدا مانند پادکستر ضروری است. در مرحله آخر فقط خودتان باشید. اگر آماده انتشار اولین پادکست خود هستید و می دانید چگونه پادکست بسازید، کار خود را با مراجعه به سایت HowtoStartaPodcast.com شروع کنید و آموزش های لازم را در یک برنامه یک هفته ای دریافت کنید.

۰۶ آبان ۰۲ ، ۰۹:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد صادقیان

4 راه برای کسب درآمد از پادکست چگونه می توان با تولید پادکست درآمد کسب کرد؟


به طور معمول، هر سال 15 تا 20 درصد از پادکست ها شرکت می کنند. با گذشت زمان، تولید یک پادکست حرفه ای به شما کمک می کند طرفداران بیشتری پیدا کنید و در نهایت از پادکست خود درآمد کسب کنید.

بد نیست بدانید که پادکست مجموعه کاملی از فایل های صوتی است که به طور منظم (هفتگی یا ماهانه) در اینترنت و سایت ها منتشر می شود. امروزه راه های مختلفی برای کسب درآمد از پادکست ها وجود دارد که با دانستن آن ها می توانید در این مسیر قدم بردارید.

ویژگی های اصلی پادکست

⦁ برای اینکه بتوانید از پادکست درآمد کسب کنید، ابتدا باید بدانید که فقط به فایل صوتی که در اینترنت و یک سایت آپلود می شود، پادکست نمی گویند. حالا این فایل هر چقدر هم از نظر محتوا قوی باشد، باز هم اسمش پادکست نیست. پادکست ها باید به طور منظم و در یک بازه زمانی مشخص به دست مخاطبان علاقه مند برسند.

⦁ همچنین فایل صوتی باید در سایت آپلود شود یا با برنامه های پادکست ویژه مانند Castbox در اختیار شنوندگان و علاقمندان قرار گیرد. اگر فایل های صوتی مورد نظر خود را در سایت قرار ندهید و در خود سی دی جمع آوری کنید، دیگر به آن پادکست نمی گویند.

در نهایت، آخرین ویژگی پادکست، فید استاندارد RSS است. با پیروی از این دستورالعمل ها، اکنون یک پادکست موثر ایجاد کرده اید که می توانید از آن برای کسب درآمد از پادکست خود استفاده کنید.

با castbox درآمد کسب کنید

دلایل اصلی ایجاد مخاطب

در واقع پادکست ها کار محتوای صوتی هستند و خوب است بدانید که در کسب و کارهای کوچک و بزرگ، صدا بیشتر از نوشته شده است و اگر می خواهید پول در بیاورید، تولید و پادکست یکی از بهترین هاست. راه های مناسب در این زمینه

نکته مهم دیگر در این زمینه این است که یکی از مهمترین ابزارهای دیجیتال برای بازاریابی و توضیح محصولات، استفاده از پادکست است. بنابراین، هرچه بیشتر با ابزارهای دیجیتال آشنا باشید، فرصت های بیشتری برای کشف خواهید داشت. درباره سرمایه گذاری های سودآور بیشتر بدانید.

مزایای پادکست

1- ارتباط عمیق تری با مخاطب برقرار کنید

2- فالوورها می توانند در هر جایی به شما گوش دهند، چه رانندگی، ورزش یا انجام کارهای روزانه خانه.

3- مردم بیشتر به گوش دادن به پادکست علاقه دارند تا تولید محتوا.

4- هرچه تجربه بیشتری داشته باشید، سود بیشتری خواهید برد

5- نسبت به سایر حوزه های تبلیغاتی رقبای کمتری دارد

6- تولید کم هزینه

7- کمک به تاثیر مثبت در زندگی مردم

8- شنوندگان به این نوع محتوا وفادارترند

راه های کسب درآمد از پادکست زهرا شیراحمدی 

⦁ تولید پادکست های آموزشی

دو راه برای این کار و کسب درآمد از پادکست وجود دارد. اول از همه خودتان به صورت منظم شروع به تولید پادکست کنید تا به مرور زمان بازدید سایت شما افزایش یابد و در نهایت شروع به فروش پادکست های آموزشی کنید. البته برای این کار نیازی به پول ندارید، اما باید زمان زیادی را صرف کنید. در راه حل بعدی که در واقع میانبری برای کسب درآمد است باید با سایت های آموزشی قرارداد ببندید و خدمات مشاوره ای ارائه دهید و پادکست های خود را از طریق این مجموعه به اشتراک بگذارید و درآمد خوبی برای آن کسب کنید.

⦁ در castbox کسب درآمد کنید

یکی از راه های جالب برای کسب درآمد و کسب درآمد از پادکست ها، کسب درآمد از castbox است. همانطور که می دانید این اپلیکیشن سال هاست که وجود داشته و اولین بار در هنگ کنگ راه اندازی شد. این برنامه یکی از پربارگیری ترین برنامه های گوگل پلی است و نزدیک به 15 میلیون بار در گوشی های اندرویدی دانلود شده است و آن را به یکی از پردانلودترین برنامه های پادکست تبدیل کرده است.

ایرانی ها هم قبل از سال 2018 از این اپلیکیشن درآمد خوبی داشتند اما به مدت دو سال دسترسی ایرانی ها به دلیل مسدود شدن آی پی های ایرانی توسط این اپلیکیشن قطع شد. البته اگر می توانید با استفاده از IP کشور دیگری به برنامه ملحق شوید، می توانید از آن استفاده کنید، لطفا توجه داشته باشید که IP قابل تغییر نیست و همیشه ثابت می ماند. توصیه می کنیم مقاله دیگر ما در مورد بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون را مطالعه کنید.

⦁ با کتاب های صوتی درآمد کسب کنید

یکی از محبوب ترین انواع پادکست های ایرانی، کتاب های صوتی است. بسیاری از مردم می خواهند کتاب بخوانند اما ترجیح می دهند یک پادکست بسازند. بسیاری از مزایای کتاب‌های صوتی این است که مردم می‌توانند در هر جایی به آن‌ها گوش دهند و نیازی به تماشای کتاب نداشته باشند. نکته دیگر در مورد کتاب های صوتی این است که در بسیاری از موارد پادکست بسیاری از کتاب ها منتشر نشده است. اگر صدا و صدای خوبی دارید می توانید در این زمینه موفق باشید و به فکر پول باشید.
 

⦁ اسپانسر پیدا کنید

اگر لحن و صدای مناسبی برای تولید پادکست دارید، ابتدا یک متن قوی را برای تبدیل شدن به پادکست در نظر بگیرید. همچنین ابزارها و استانداردهای حرفه ای تولید پادکست را بیاموزید و برای اجرای ایده های خود اسپانسر پیدا کنید. در این صورت قادر به جذب اسپانسر و کسب درآمد خوبی از پادکست خواهید بود. البته خوب است بدانید که این کار گران نیست اما اگر اسپانسر جذب کنید در مدت زمان کوتاه تری به درآمد بسیار خوبی خواهید رسید.

بیشتر بخوانید: با کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید.

⦁ تولید، تبلیغات و بازاریابی پادکست

چیزی که همیشه باید بدانید این است که تولید محتوای صوتی یا تولید پادکست اگر به سمت تبلیغات و بازاریابی مناسب محصولات برود شما را به درآمد بهتری نسبت به سایر زمینه ها نزدیک می کند. برای این کار باید با شرکت ها قراردادی برای مشارکت در تبلیغات صوتی امضا کنید. با این حال، اگر سایتی دارید که به تولید پادکست اختصاص داده شده است و بازدید زیادی را به دست می آورید، خوب است بدانید که می توانید بین پادکست های خود تبلیغ کنید و از پادکست های خود کسب درآمد کنید.

همچنین می توانید محصولات فروشگاه مستقیم را وارد کنید و با بازاریابی موفق 30 تا 60 درصد پورسانت فروش دریافت کنید. بهتر است بدانید که اگر در این کار حرفه ای شوید حتی می توانید 70 تا 80 درصد از فروش محصول را پورسانت دریافت کنید. توجه داشته باشید که در بین راه های معرفی شده برای کسب درآمد از دوره آنلاین ساخت پادکست زهرا شیراحمدی، مهمترین آنها ساخت پادکست های تبلیغاتی و محصولات بازاریابی است.

سرانجام…

هر سال به طور کلی 15 تا 20 درصد به پادکسترها اضافه می شود. این امکان کسب درآمد از پادکست را فراهم می کند. ابتدا باید پادکست را به صورت هفتگی یا ماهانه در سایت آپلود کنید و اگر فقط یک فایل را آپلود کنید نمی توانید آن را پادکست بنامید. یکی از مهم ترین راه های کسب درآمد از پادکست ها استفاده از بازاریابی و توضیح محصولاتی است که می توانند درآمد خوبی برای شما به ارمغان بیاورند.
 

۰۴ آبان ۰۲ ، ۰۷:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد صادقیان