گام های حرفه ای برای پاکسازی پوست صورت

پاکسازی صورت یک روش منحصر به فرد برای جوانسازی پوست است. افرادی که از پوست خود مراقبت می کنند باید صورت خود را مرتب تمیز کنند. در واقع، صورت یک راه خوب برای ملاقات با دوستان و مراقبت از خود است. به خصوص اگر فردی پر مشغله باشید. در این مقاله به تمامی مشکلات مربوط به تمیز کردن صورت و دستگاه می پردازیم. با ما بمان.

مراحل پاکسازی پوست چیست؟

یکی از مهمترین مراحل در مراقبت از پوست، پاکسازی پوست است. اگر پاکسازی صورت توسط یک فرد مجرب در یک کلینیک مسئول و مجهز انجام شود، قطعا نتایجی را روی پوست خود خواهید دید.

مراحل اولیه پاکسازی صورت به شرح زیر است:

پوست را تمیز می کند و آلودگی ها را از بین می برد

حذف پوست مرده

تغذیه پوست

روش پاکسازی پوست به شادابی، تمیزی، آبرسانی و در نتیجه جوانسازی پوست کمک می کند. پاکسازی صورت پس از ماساژ درمانی یکی از رایج ترین روش های مراقبت است

مشاوره با متخصص پوست و مو

مشاوره اولین قدم در پاکسازی پوست است. اگر این اولین آرایش صورت شماست، از شما سوالاتی در مورد مشکلات پوستی، رژیم غذایی، میزان آبی که می نوشید، داروها یا مکمل هایی که مصرف می کنید و محصولاتی که در حال حاضر روی صورت خود استفاده می کنید، پرسیده می شود. پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

معاینه کامل و دقیق پوست

متخصص پوست چشمان شما را می پوشاند و با لامپ مجهز به ذره بین پوست شما را به دقت بررسی می کند. در این تست نوع پوست (خشک، چرب، مختلط، معمولی یا حساس) و مشکلات پوستی (جوش، سرسیاه، سرسفید) e، پیری، آسیب های ناشی از نور خورشید، کم آبی بدن و .... سپس روش و مراحلی که برای تمیز کردن پوست نیاز دارید را برای خود انتخاب کنید.

پوست را بخورد

همچنین در برخی نواحی از لکه های پوستی استفاده می شود. بخار صورت با استفاده از مقدار کمی بخار داغ و ایجاد رطوبت مناسب برای پوست باعث شادابی و لطافت پوست می شود، آکنه را برطرف می کند، پوست صورت را برای مرحله بعدی آماده می کند و سلول های پوست را به راحتی تنفس می کند. اگر پوست حساسی دارید، نمی توانید از بخور استفاده کنید.

لایه برداری با استفاده از لایه بردارهای مکانیکی و شیمیایی

لایه بردارهای مکانیکی بافتی ناهموار دارند که سلول های مرده پوست را از سطح پوست پاک می کند. در این نوع لایه برداری از آنزیم ها و اسیدها برای سست شدن پیوند بین سلول ها استفاده می شود. پزشک می تواند یک درمان خفیف آنزیمی را در حین بخور انجام دهد. لایه برداری شیمیایی قوی تر، که شدت آن به نوع پوست شما بستگی دارد، می تواند یک درمان مستقل یا بخشی از شستشوی صورت باشد. توجه داشته باشید که لایه برداری شیمیایی با بخور انجام نمی شود.

تخلیه زخم

این یکی از مهمترین مراحل پاکسازی پوست صورت است. زیرا اگر این کار را اشتباه انجام دهید منجر به جوش و جوش سرسیاه می شود. در حین رفع آکنه صورت، جوش های سرسیاه یا سرسفید با روش های خاصی از بین می روند. قبل از این مرحله، آرایشگر پوست شما را تمیز و معطر می کند. خالص سازی مرحله استخراج را تسهیل می کند.

همانطور که می دانیم آستانه درد برای افراد مختلف متفاوت است. بنابراین، این مرحله می تواند برای برخی افراد دردناک و ناراحت کننده باشد. به خصوص کسانی که پوست نازکی دارند یا مستعد ابتلا به روزاسه هستند.

ماساژ صورت

در این مرحله از ماساژ صورت برای شل شدن پوست و تحریک گردش خون و عضلات صورت استفاده می شود.

از ماسک صورت استفاده کنید

در این مرحله پزشک با توجه به نوع پوست شما (خشک، چرب، مختلط و حساس) و مشکلات پوستی شما از ماسک های مختلفی استفاده می کند. در این مرحله ماسک به مدت 10 تا 20 دقیقه روی صورت و گردن شما قرار می گیرد.

و در نهایت از تونر، سرم، کرم دور چشم، مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده می شود. متخصص پوست اطلاعاتی در مورد مراقبت از پوست در منزل ارائه می دهد و همچنین محصولاتی را معرفی می کند.
 

شستشوی حرفه ای صورت با دستگاه

این دستگاه در برخی از مراحل پاکسازی حرفه ای پوست نیز کاربرد دارد. مراحل تمیز کردن صورت با دستگاه شامل موارد زیر است:

معاینه پوست توسط متخصص

تست حرفه ای پوست

عطر برای باز کردن درهای چرمی

لایه برداری برای از بین بردن سلول های مرده پوست.

استخراج دستی سوراخ های بسته

ماساژ صورت برای افزایش گردش خون

ماسک برای مشکلات پوستی

از تونر، سرم، مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید

لایه برداری با لیزر (روشی کم تهاجمی برای کمک به ترمیم پوست)

لایه برداری با لیزر (یک روش کم تهاجمی که از بازسازی پوست پشتیبانی می کند)

نور درمانی LED برای درمان آکنه، کاهش التهاب و جوانسازی

جلسات پاکسازی پوست چقدر باید طول بکشد؟

تعداد قطعات مورد نیاز به عوامل مختلفی بستگی دارد. پسندیدن:

- نوع پوست: اگر پوست حساسی دارید که مستعد آکنه و جوش است، هر دو هفته یکبار (تا زمانی که این مشکل برطرف نشود) نیاز به آرایش صورت دارید. اگر پوست مختلط، خشک یا نرمال دارید، معمولاً توصیه می شود صورت خود را ماهی یک بار تمیز کنید.

- مشکلات پوستی: تعداد درمان های صورت بستگی به مشکلات پوستی شما دارد. مشکلات پوستی شامل جوش های سرسیاه، تغییر رنگ پوست، آکنه یا آکنه است.

- اهداف مراقبت از پوست: اگر می خواهید تا آخر عمر پوستی زیبا و جوان داشته باشید، باید هر چه زودتر مراقبت از پوست خود را آغاز کنید. بر اساس توصیه های متخصصان زیبایی صورت باید آن را رعایت کرده و جدی بگیرید.

بودجه شما: بودجه شما تاثیر مهمی بر روال مراقبت از پوست شما دارد. بسیاری از روش های جوانسازی پرهزینه و پرهزینه هستند. اگر بودجه کمی دارید، سعی کنید هر دو ماه یکبار صورت خود را تمیز کنید.

در نهایت بهتر است با یک متخصص زیبایی در مورد هر چند وقت یکبار تمیز کردن صورت خود مشورت کنید.

نکاتی قبل از پاکسازی صورت

- قبل از شروع درمان، بهتر است پچ آزمایشی تهیه کنید و مواد را روی پوست دست خود آزمایش کنید. این به شما کمک می کند محصولات مناسب پوست خود را بشناسید و از آلرژی جلوگیری کنید.

- برای تمیز کردن صورت خود با یک متخصص پوست یا کلینیک مورد اعتماد پوست و مو مشورت کنید. آنها می توانند بهترین محصول را بر اساس نوع پوست و نگرانی های پوست شما در نظر بگیرند. حتی اگر می خواهید روش های ساده جوانسازی صورت را انجام دهید، از رفتن به سالنی که نمی شناسید خودداری کنید.

- قبل از عمل با آرایشگر خود صحبت کنید و هرگونه حساسیت را با او در میان بگذارید. در صورت مصرف دارو یا استفاده از پماد روی صورت، اطلاع پزشک و متخصص زیبایی را فراموش نکنید.
 

لینک منبع: دوره پاکسازی پوست صورت در تهران fatemehhabashi.com