متن آهنگ احمد سلو نت سل

رو درو♩♪ دیوار شــــــــهر ♩♪مـــــــینویسم

عاـشــــــــقم ♩♪ عاشقـــــــــــم ♩♪عاشقم من

رو تو ♩♪غیـــــــــرتیم با یه شهر ♩♪من

طرفم♩♪ طــــــــرفم طرفم ♩♪من

تو شلوغــــــــیا♩♪ بی هوا ♩♪از پـــــــــشت

بغلم بغلم بغلم کن عشــــــــقم🎵 عشقم

رو در و دیوار 🎵شــــــــهر🎵 مینــــــویسم

عاشقم🎵 عاشقم🎵 عاشـــــــقم من

رو تو غیرتیم با 🎵یه🎵 شــــــــــهر من

طرفم طرفم 🎵طرفـــــــــم من

تو شلوغـــــــــیا 🎵بی هوا از پشت

بغلم بغلم بغلم 🎵کن عشقم عشقم

اومــَــدی از دِل شَـــــــب 🎵مــــــــثل یه مرهَم🎵 شُدی باور کــــــــردم

این مُــــــعجــــزه بود من🎵 به تو و عـــــــــشق تو عادت 🎶کـــــــــردم

عشقم🎶 امشـــــــــــب دلم تَنگه آخ 🎶دلم تنگه

اومدی از دل 🎶شــــــب مثلِ یه مرهــــــــــم شدی باور کردم

این معجزه بود من به تو و عشــــــق🎶 تو عادت کردم

عشقم اِمشب دلم تنـــــــــگه آخ🎶 دلم تنگه

 

گُل🎤 مَریــــــــــم گُل •من سر بـــــــــــذار تو رو• شونه ی من

گُــــــــل مَـــــــــریـــــــــــم •گُل من شــــــــــدی 🎤ماه تو خونه• ی من

گُل مریم گُــــــــــل •مـــــــــن دارو ندار این •دل دیوونــــــــــه• ی مــــــــن

همیشــــــــه• بّخَند

رو درو♩♪ دیوار شــــــــهر ♩♪مـــــــینویسم

عاـشــــــــقم ♩♪ عاشقـــــــــــم ♩♪عاشقم من

رو تو ♩♪غیـــــــــرتیم با یه شهر ♩♪من

طرفم♩♪ طــــــــرفم طرفم ♩♪من

تو شلوغــــــــیا♩♪ بی هوا ♩♪از پـــــــــشت

بغلم 🎤بغلم بغلم کن عشــــــــقم🎵 عشقم

خدا نگیره🎤 این عشـــــــقِ🎤 قَـــــــشنگو از من

https://musicdel.ir/single-tracks/208507/