در ماه مارس، یک ویژگی برای اینستاگرام معرفی شد که در آن میتوانستیم به ویدئوها کپشن اضافه کنیم؛ اکنون ویژگی جدیدتری معرفی شده که میتوان زیرنویس هم به آنها اضافه کرد. یک اکانت بیزنسی یا تجاری در اینستاگرام به طور میانگین هر ماه 0.98 درصد فالوورهای خود را افزایش میدهد. در این مقاله سعی کردیم تا 17 راهکار موثر در افزایش تعداد فالوور را به شما معرفی کنیم. در نوشتن پاسخ افراد دقت کنید و سعی کنید که برخورد تندی نداشته باشید و انتقادپذیر باشید. همواره سعی کنید که برای تصاویر اشتراکگذاری شده خود یک شرح یا توصیف کوتاه در بخش “Caption” بنویسید تا فردی که آن را مشاهده میکند با موضوع تصویر و اتفاق رخ داده شده در آن آشنایی بهتری داشته باشد. از این گذشته، موفقیت واقعی زمانی اتفاق میافتد که شخصی نه یک بار، بلکه چندین بار از فروشگاه شما خرید کند و بنابراین، محصولات و خدمات شما را بر رقبا ترجیح دهد. به محض اینکه رویداد یا اتفاق خاصی رخ میدهد، شبکه اجتماعی اینستاگرام مملو از پستها و تصویر مرتبط با آن میشود. یکی دیگر از مزایای واقعی بودن فالوورها این است که اگر محتوای پیجتان را دوس داشته باشند، آن را به اشتراک میگذارند و دوستانشان نیز میتوانند از این طریق وارد پیج شما شوند. پس باید با ترفندهای مختلف، تعداد کامنتهای دریافتی را افزایش داده و مخصوصا تا جایی که ممکن است به آنها پاسخ دهید. با این حال، باید توجه داشت که افزایش تعداد سیو های پست شما تنها عاملی از عواملی است که به بهبود رفتار پست شما در الگوریتم اکسپلور کمک می کند. از ایموجی های محبوب و زیبا حدال امکان استفاده نمایید: ایموجی ها یا شکلک ها هم به چشم مخاطبان استراحت می دهند و هم در تحقیقات بسیاری ثابت شده که به ارتباط عاطفی بیشتر مخاطبان با مطلب شما کمک می کنند.

در صورتیکه در مورد این مطلب سوال یا مشکلی دارید کارشناسان شرکت همراه رایانه بصورت شبانه روزی پاسخگوی شما می باشند. می توانید برای ابتدا دو پست در روز در بازه های زمانی مختلف منتشر کنید و هنگامی که اکانت شما رشد کرد و فالوورهای بیشتری جذب کردید، روزی یک پست ارسال کنید. به طور کلی سعی کنید که تنوع تصاویر اشتراکگذاری شده خود در اینستاگرام را افزایش دهید. اهمیت افزایش ویو اینستاگرام رایگان. قبل از برنامه لایک بگیر هم معرفی شده ، همانطور از نامش پیداست جهت دریافت لایک رایگان است. همچنین، لایک و کامنت های روباتی و فیک رو هم شناسایی و حذف خواهد کرد. اکنون که روش های افزایش فالوور اینستاگرام را به شما توضیح دادیم، قصد داریم تا در خصوص نحوه تشخیص فالوورهای فیک صحبت کنیم. اگر گرافیست حرفهای نیستید، ولی قصد دارید بنرها و پستهای اینستاگرامتان را خودتان طراحی کنید، آموزش طراحی پست اینستاگرام را از دست ندهید. ولی شما می توانید با استفاده از مخاطب خود کسب درآمد کنید. با توجه به پست های منتشر شده سعی کنید تا کپشن جذاب و گیرایی تهیه کنید. سعی کنید که همواره محتوای حساب کاربری اینستاگرام خود را به روز کنید. برای پاک کردن فالوورهای فیک خود می توانید با مراجعه به پروفایل تان و لمس نوشته فالوورها تمام اکانت های دنبال کننده خود را مشاهده کنید و هر اکانتی که فیک است را بررسی کرده و پاک کنید. این عمل سبب میشود که افراد بیشتری در پست شما کامنت یا نظر ثبت کنند و در این بین برخی از افراد به حساب کاربری یا پروفایلتان هم مراجعه کرده و سایر تصاویر اشتراکگذاری شده از سویتان را بررسی میکنند.

این موضوع تقریبا به یک قانون در بین کاربران اینستاگرام تبدیل شده است. هنگامی که تصاویر اشتراکگذاری شده فرد خاصی را لایک کنید او از این امر مطاع میشود و این موضوع میتواند شروعی برای یک تعامل دو طرفه باشد. بنابراین به این موضوع توجه داشته باشید و سعی کنید که پستهای اینستاگرام خود را در زمانبندیهای مناسبی اشتراکگذاری کنید. سعی کنید که تصاویر اشتراکگذاری شده شما اغلب تصاویر با موضوع خاص و جالب باشند که کاربران نسبت به مشاهده آن ترغیب شوند. دقت داشته باشید که ماکسیمم تعداد هشتگی که برای هر پست تصویری در اپلیکیشن اینستاگرام میتوانید تعیین کنید 30 هشتگ است. بنابراین به زمان اشتراکگذاری تصاویر خود در اینستاگرام دقت کنید. فرض کنید شما اقدام به خرید 10 هزار فالوور اینستاگرام کردید اما بعد از گذر چند روز به 9 هزار فالوور می رسید. سعی کنید که همواره تصاویر مرتبط با موضوعات روز را در حساب اینستاگرامتان آپلود کنید. سعی کنید که برای هر پست خود چند هشتگ مرتبط تهیه کنید. دقت داشته باشید که هیچگاه در تصاویر اشتراکگذاری شده از سوی خود یک فیلتر مشابه را به کار نبرید و سعی کنید که تصاویرتان از نظر موضوع، سبک، ژست، فیلتر، منظره و … کپشن پست های خود را درست و کوتاه و با اموجی مطرح کنید. اگر با شیوه انجام این عمل و دسترسی به لیست دوستان فیسبوکی خود در اپلیکیشن اینستاگرام آشنایی ندارید، میتوانید از طریق شمارههای ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آنها راهنمایی بخواهید. این کار باعث می شود دوستان آنها نیز پستی که شما منتشر کرده اید را مشاهده کنند. آیا تا به حال از روش های فوق برای افزایش تعداد فالوورهای کسب و کار خود استفاده کرده اید؟ بنابراین اگر به دنبال افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام خود هستید عمومی کردن آن بازده بهتری را به همراه خواهد داشت.

یکی از مهمترین موارد که باید قبل از خرید فالوور بدانید این است که کیفیت فالووری که قرار است آن را سفارش دهید چگونه است؟ باید در نظر داشت که تمام این گروهها عملکرد درستی نداشته و نمیتوان به آنها اعتماد کرد. حتی لازم نیست بگوییم برندهایی که در مدیریت اینستاگرام قدم های درستی برمی دارند از رقبای خود پیشی می گیرند، به کاربران بیشتری دسترسی پیدا می کنند و بازدهی موثری دریافت می کنند. میتوانید با فیلمبرداری با ریلز اینستاگرام، جذابترین ویژگی روزهای اخیر، محتوای موثری را به مخاطبان هدف خود ارائه دهید. در این بین افراد هم بیشتر هشتگهای مرتبط با موضوع مورد نظر را جستجو میکنند. خرید فالوور یکی از روشهایی محسوب میشود که در حال حاضر به شدت در بین کاربران رواج یافته است. درواقع شما باید یک زنجیر بین خودتان و کسانی که وارد صفحه شما می شوند ایجاد کنید. به عنوان مثال تصویر کنید که عکسی در حافظیه شیراز ضبط کرده و در اینستاگرام اشتراکگذاری میکنید. بعنوان مثال ارسال بیشتر از 10 پیام تکراری در زمان کوتاه می تواند پیج شما را به خطر بیاندازد. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که معمولا پیام رسان های داخلی مانند بله، خدمات زیادی همانند خدمات بانکی، پرداخت قبوض، خرید شارژ و اینترنت و … را ارائه می دهد. به نقل از سایت آموزشی برتر آموز، با گسترش روز افزون این شبکه اجتماعی در سراسر دینا، تعداد بسیار زیادی از ورزشکاران، هنرمندان و برندهای تجاری اقدام به راه اندازی پیج های خود در اینستاگرام کردند که در این بین، پیج های ورزشی از محبوبیت زیادی برخوردار شدند و در طی مدت زمان کمی توانستند فالوورهای زیادی را به دست آورند. به روز نکردن حساب کاربری و عدم فعالیت در آن و همچنین عدم توجه به پستهای سایر فالوورهای شما منجر میشود که افراد نسبت به فالو کردن حساب شما چندان تمایل و میلی نداشته باشند.

این امر سبب میشود که سایر افراد نسبت به فالو کردن حساب اینستاگرامتان وارد عمل شده و انتظار داشته باشند که شما هم آنها را فالوبک نمایید. با انجام این کار هم شانس افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرامتان افزایش پیدا میکند. ازآنجایی که فالوورهای واقعی اینستاگرام به دلخواه خودشان پیج شما را فالو میکنند، این شانس را دارید تا با تولید محتوای مفید و کاربردی آنها را به لایک و تعامل بیشتر تشویق کنید. اگر حساب کاربری اینستاگرام شما مربوط به برندینگ و بیزینس است، میتوانید برای پستهای خود هشتگهای اختصاصی را تولید کنید. متفاوت باشند. اگر تصویری که اشتراکگذاری میکنید فیلتر نشده است، حتما از هشتگ معروف “بدون فیلتر” در آن استفاده کنید. اگر چند تصویر مختلف را در دستگاه خود ضبط کرده و قصد دارید که تمام آنها را در حساب اینستاگرام خود اشتراکگذاری کنید، سعی کنید که به هیچ وجه آنها راه به یکباره در حسابتان آپلود نکنید. ولی روش آخرین که قصد دارم به آن اشاره کنم، شاید به طور مستیم برای ارتقاء فالور اینستاگرام تان نباشد، در واقع بایستی کاری نمایید که فالوورهایی را که جذب کردهاید، از دست ندهید. پرستاری یکی از مشاغلی است که علیرغم تمام دشواریهایش در ایران به آن توجه چندانی نمیشود؛ ولی جالب است بدانید که یکی از شغل های پردرآمد جهان است. ولی ایدی پسورد یه اکانت عادی با فالور کم میزنم قبول میکنه مشکل کجا میشه راهنمایی کنین؟ مطمئنا جذابیت خبرهای مرتبط با حواشی این مسابقه نهایتا تا همان شب جذابیت خاص خود را دارند و پس از آن به تدریج از جذابیت موضوع کاسته میشود.

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، استفاده از اپلیکیشنهای اختصاصی به منظور ویرایش تصاویر و نهایتا اشتراکگذاری آنها میتواند جذابیت تصاویر آپلود شده در حساب اینستاگرام شما را به شدت افزایش دهد. داشتن فالوور بیشتر مسلما فعالیت پیج و درآمد فرد را افزایش خواهد داد به همین دلیل امروزه از ربات افزایش فالوور استفاده میکنند. کاربران باید در صفحه شما فعالیت کرده و حتی در تولید محتوا کمک کنند. استوری های اینستاگرام همچنین می تواند به شما کمک کند تا در معرض دید محلی بیشتر برند خود قرار بگیرید. با استوری ها می توانید یک خاطره (چه عکس یا یک ویدیو) آپلود کنید که ظرف 24 ساعت ناپدید می شود. بنابراین همواره سعی کنید که حساب کاربری اینستاگرام خود را به روز کرده و به پستهای فالوورهای خود هم اهمیت دهید. بی رحمی اینستاگرام تبادل کالا در مارکت اینستاگرام تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام توجه در بازیابی پیج اینستاگرام ثبت لوکیشن مکانی در اینستاگرام دقت در فالوو کردن مخاطبین راه حل خریدفالوور.آی آر برای شناسایی فالوورهای جعلی روز دوم از بازیابی اکانت اینستاگرام روز سوم از بازیابی اکانت اینستا شما یک فرصت عالی برای ارتباط با جامعه دارید. چون مطمئن باشید فالوور بیشتری ممکن است از پستهای شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت نگاه به بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب می شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند. بنابراین اگر قصد خرید فالوور را دارید، حتما باید از افراد و گروههایی خرید کنید که قابل اعتماد بوده و در این زمینه سابقه خوبی دارند. البته اینستاگرام این قابلیت را ایجاد کرده که شما میتوانید با فالو کردن هشتگ های مورد نظرتان پست های مربوط به آن هشتگ ها را دنبال کنید.